domingo, 31 de enero de 2010

BEHARREZKOA DEN OHITURA




A ULERMENA


1. Bizitzako estatusunei oreka osasuntsu bat lortzeko bide garrantzitsua da erlaxaxioa.

2.Begiak itxi, eta pentsatu birikak eta sabela eskusoinumoduko bat direla. Haizea suabe-suabe hartuko dugu, sudurretik, hauspoa bete arte. Beteta dagoenean , bat-bi-hiru zenbatu. Orduan , ahotik botako dugu haizea poliki-poliki.

3. Lehena, duela bi urte egin nuelako eta oso emaitzak onak lortu nituen.

4. Egunero egin behar dela.

B GAIA ETA IDEA NAGUSIAK

Nola erlaxiatu ahal garen eta zertarako balio duen.

- Gure eguneroko bizitzari aurre egiteko balio du.
- Nola erlaxiatu ahal garen: begiak izten , arnasa hartzen ...
- Beste teknika bat apiatzen da.
- Egunero egin behar da erlaxazio teknika hauek eta ez dute denbora asko kentzen
- Fobiak, beldurrak, depresioak eta abar kentzen dute.

C MOLDATU ESALDIAK

1.Erlaxaxioa lantzeko teknika ugari daude, esate baterako, pasiboa, muskular progresiboa, bistaratzea, yoga...
2.Erlaxaxioak asko laguntzen du antsietate kasuetan, beraz, asko erabiltzen da fobiak edo beldurrak kentzeko.
3.Estresak gaixotu egiten gaitu. Erlaxaxioak, ordea ,sendatu.
4.Nonahi praktikatu genezake erlaxaxioa, horretarako jakina erlaxazio teknikak ezagutu behar dira.

D IDAZLANA

Nik erlaxaxioa izateko hainbat gauzatan izan behar ditut kontuan: lekua, soinuak , klima eta abar

Nire lekurik gustukoena uharte bat izango litzateke, hor nire bizitza osoa emango nuke, baina uharte horretan gauza asko izango nituzke. Uharte horretan landare asko egongo litzateke eta hondartza haundia izango du. Hondartza horretan area oso finua izango litzateke eta ura ederki egongo litzateke hor ni busti nadin. Palmerak izango dira nagusi nire uhartean, baita kokua eta piña ematen dituzten zuhaitzak egongo litzateke. Uhartea nahiko haundia izango litzateke eta mendi bat izango du eta hor goian orduak emango nituzke paisaia ikusten. Erreka txiki bat izango luke ere.

Uhartearen klima oso ona izango da: egun guztietan temperatura oso ona izango du, 30 gradukoa eta gauean ordu batzuk euria egingo du, landareria ondo mantentzeko.

Nire uhartean hainbat gauza izango nuke. Etxea oso haundia eta polita izango da. Gero, itsasuntzi haundi bat izango nuke , itasontzi horrekin beste uharteetara joango nintzateke. Telebista ere izango nuke, ordenagailua , bideokonsola eta bara ezinbestekoak dira
Uhartean bakarrik hiru soinuk entzungo dira: nire musika guztukoena , txoriena eta olatuena.

Horrekin ni oso ondo erlaxaiatuko nintzateke.

No hay comentarios:

Publicar un comentario