martes, 6 de octubre de 2009

ZER EGITEN DUGU GURE AISIALDIAN?







Nik nire aisialdian gauza asko egiten dut baina gutxigorabehera eskola eta gero egiten ditudan gauzak berberak agiten ditut lagunekin egotea izan ezik.Normalean nire aisialdian siesta solo luzea hartzen dut gero festara joaten naizelako. Ni lagunekin egoten naiz, haasieran futbolean aritzen gara edo kirolen bat egiten dugu gero dutxa hartu eta festara joaten gara.



Baina lagunekin egoten ez naizenean ordenagailuan jartzen naiz joalsten , hitz egiten, musika entzuten eta abar edo play station-ekin jolasten.Telebista ere ikusten dut adibidez kirolarekin zerikusia duten programak edo polizia zerieren bat CSI esatebaterako.



Nik aisialdia izan arren lo gutxi egiten dut egunbero 7 ordu lo egiten ditut.



Baina normalean etxeko lanak egin behar ditut eta horrek nire aisialdian denbora luze kentzen dit.

No hay comentarios:

Publicar un comentario